Start op tijd met communiceren om de verandering inhoudelijk nóg beter af te stemmen en te laten slagen. Graag denk en doe ik mee.
Graag adviseer ik HR-teams in een succesvolle communicatie aanpak. Met een achtergrond in het HR-vak, weet ik waar we over praten.
Ik begeleid workshops gericht op groei van het team, faciliteer een inspirerende projectstart, creatieve brainstormsessies, actieve cultuurdagen of klankbordgroepen.
Wat jouw verhaal, product, boodschap of dienst zo bijzonder maakt. Om vervolgens te duiken in de ontvangers: welke taal spreekt hen aan? Ik vind het mooi om deze twee werelden met een pakkende boodschap aan elkaar te verbinden.
Voorzie jij een verandering binnen jullie organisatie die mensen raakt?
Dan is het verstandig om de communicatie zorgvuldig en op tijd te organiseren. Zorg voor een helder “waar gaan we voor en waar staan we voor”. Start op tijd met communiceren om de verandering inhoudelijk nóg beter af te stemmen en te laten slagen. Graag denk en doe ik mee.
Aan welk soort veranderingen kun je denken:
- Verandering in werkcultuur
- Een wijziging in organisatiestructuur of reorganisatie
- Een overname of fusie
- Nieuwe vormen van samenwerking
Werkgeluk, duurzame inzetbaarheid, hybride werken, employer branding. Zo wat thema’s waar je als HR professional aan werkt. Het zijn belangrijke hefbomen voor prettig werken. Maar hoe breng je deze gewenste veranderingen met enthousiasme bij iedereen in de organisatie?
Graag adviseer ik HR-teams in een succesvolle communicatie aanpak. Met een achtergrond in het HR-vak, weet ik waar we over praten. En als je wilt, werk ik mee in de uitvoering.
Ik begeleid workshops gericht op groei van het team, faciliteer een inspirerende projectstart, creatieve brainstormsessies, actieve cultuurdagen of klankbordgroepen. Met het accent op speelse werkvormen, elkaar leren verstaan en vooral energie & plezier.
Dol op taal, het vangen van de juiste woorden en zo de olie tussen de raderen zijn. Dat is wat ik het liefste doe.
Mijn focus ligt op het creatief verwoorden van wat gezegd wil worden. Door me in te leven in wat jij als opdrachtgever wilt overbrengen. Wat jouw verhaal, product, boodschap of dienst zo bijzonder maakt. Om vervolgens te duiken in de ontvangers: welke taal spreekt hen aan? Ik vind het mooi om deze twee werelden met een pakkende boodschap aan elkaar te verbinden.